استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

مهاجم اسبق آلمان به گلزن با تجربه چند سال اخير خط حمله کشورش بابت دست‌يابي به رکوردش تبريک گفت.


 

گرد مولر معروف به بمب‌افکن روز چهارشنبه (امروز) به ميروسلاو کلوزه مشهور به «قهرمان سالتو» (لقبي که برخي هوادارانش به خاطر پشتک وارو‌هاي که پس از گلزني مي‌زند، به او داده‌اند) به خاطر دست‌يابي به رکورد گل زده‌اش، پيام تبريک داد.

به گزارش فارس،مولر که در دهه 60 و 70 براي آلمان‌ 68 گل زده ملي زد، تا روز جمعه گذشته افتخار بيشترين تعداد گل‌زده ملي را در اختيار داشت. اما در آن تاريخ کلوزه در بازي منجر به برد 3 بر صفر مقابل اتريش گلزني کرد و در 128 بازي ملي، با تعداد گل‌هاي زده مهاجم سالخورده ژرمن‌ها برابري کرد.

مهاجم پيشين بايرن که گل‌هاي ملي‌اش را در 62 مسابقه زد، اظهار داشت: به کلوزه تبريک مي‌گويم. از صميم قلب خيلي خوشحالم که توانست به رکورد بيشترين تعداد گل زده براي تيم ملي که در دست من بود، برسد.

 

مالکيت باشگاه داماش گيلان به امير عابديني منتقل شد.


صبح امروز در قوه قضاييه جلسه رسيدگي به وضعيت مالکيت باشگاه داماش گيلان برگزار شد که طي اين جلسه مالکيت داماش به امير عابديني منتقل شد. در اين جلسه شهرام قويدل مالک داماش با توجه به هزينه هايي که انجام داده، محکوم به پرداخت مبلغي در حدود 5 ميليارد تومان به امير عابديني شد اما قرار است به صورت توافقي دو طرف با مبلغ کمتري راضي شده و قضيه را فيصله دهند.

به گزارش اوج نيوز، صورتجلسه نشست امروز روز شنبه امضا مي شود و تا آن روز بايد قويدل و عابديني با هم بر سر مبلغ مورد نظر به توافق برسند.

گفتني است، از اين پس تمام اختيارات باشگاه داماش بر عهده امير عابديني است و فقط با موافقت او امتياز اين باشگاه به شخص ديگري واگذار خواهد شد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان